CUPRA відкриває нову еру взаємодії з клієнтами: реальний і віртуальний світи зливаються
CUPRA знову кидає виклик стандартам автомобільної індустрії, поєднуючи реальність та віртуальний світ у новому унікальному досвіді для своїх клієнтів.

Завдяки спеціально розробленому додатку для гарнітур Meta Quest 3, бренд дарує можливість зануритись у світ CUPRA й у новий спосіб взаємодіяти з автомобілем. Відтепер відвідувачі фірмових CUPRA Garage по всьому світу можуть конфігурувати свої авто у віртуальній реальності та детально знайомитися з філософією бренду.
Крім того, CUPRA стала першим автомобільним брендом, який запропонував такий досвід на борту літаків Lufthansa Allegris для пасажирів бізнес-класу під час пілотного проєкту на рейсах з Мюнхена до Нью-Йорка, Кейптауна та Індії.
Патрік Зіверс, глобальний директор з маркетингу CUPRA:
«Ми прагнемо викликати емоції та створювати новий досвід для нашої спільноти. Саме тому ми досліджуємо потенціал змішаної та віртуальної реальності, переосмислюючи, як наші клієнти можуть відкривати світ CUPRA.»
Як це працює у CUPRA Garage?
У дилерській мережі CUPRA вже встановлено понад 400 гарнітур Meta Quest 3. Клієнти можуть налаштовувати свої моделі CUPRA Tavascan і Terramar у віртуальному просторі, змінюючи колір кузова, диски, зазираючи всередину авто та навіть "сідаючи" в нього — при цьому зберігаючи контакт з реальною обстановкою навколо.
У межах цього віртуального досвіду також доступна VR-гра у падел — ще один спосіб зміцнити зв'язок бренду з цим динамічним видом спорту.
CUPRA на висоті 10 000 метрів
Протягом чотирьох місяців обрані рейси Lufthansa будуть платформою для унікального тестування віртуального досвіду від CUPRA. Пасажири бізнес-класу зможуть конфігурувати CUPRA Tavascan прямо зі своїх крісел, знайомитись з дизайном інтер’єру та екстер’єру, а також поринути у віртуальну подорож вулицями Барселони, відвідати віртуальний CUPRA Garage та побачити VR-показ Design Obsession з аватарами-моделями.
Бастіан Шютц, Meta:
«Співпраця з брендами на кшталт CUPRA дозволяє нам перетворити бортові розваги на справжню подорож, відкриваючи нові способи взаємодії з клієнтом.»
CUPRA — завжди попереду
Від Primavera Sound і IAA у Мюнхені до Sitges Film Festival, Formula E у Берліні та CASA SEAT у Барселоні — CUPRA послідовно розширює горизонти цифрового досвіду. Навіть гравці першої команди FC Barcelona під час спеціального заходу на треку Террамар тестували всі моделі CUPRA у VR-окулярах, конфігуруючи свої авто у змішаній реальності.
Завдяки таким інноваціям, кожен член спільноти CUPRA отримує ще більше захоплюючих та емоційно насичених способів познайомитися з брендом.