Інтерциклон Акції та пропозиції

Відчуйте продуктивність на найвищому рівні та станьте частиною прайду CUPRA. Оберіть свій улюблений CUPRA.

  1. Акції та пропозиції
  2. CUPRA відкриває нову еру взаємодії з клієнтами: реальний і віртуальний світи зливаються
09.04.2025
Пропозиції

CUPRA відкриває нову еру взаємодії з клієнтами: реальний і віртуальний світи зливаються

CUPRA знову кидає виклик стандартам автомобільної індустрії, поєднуючи реальність та віртуальний світ у новому унікальному досвіді для своїх клієнтів.

Cupra Terramar 3D

Завдяки спеціально розробленому додатку для гарнітур Meta Quest 3, бренд дарує можливість зануритись у світ CUPRA й у новий спосіб взаємодіяти з автомобілем. Відтепер відвідувачі фірмових CUPRA Garage по всьому світу можуть конфігурувати свої авто у віртуальній реальності та детально знайомитися з філософією бренду.

Крім того, CUPRA стала першим автомобільним брендом, який запропонував такий досвід на борту літаків Lufthansa Allegris для пасажирів бізнес-класу під час пілотного проєкту на рейсах з Мюнхена до Нью-Йорка, Кейптауна та Індії.

Патрік Зіверс, глобальний директор з маркетингу CUPRA:
«Ми прагнемо викликати емоції та створювати новий досвід для нашої спільноти. Саме тому ми досліджуємо потенціал змішаної та віртуальної реальності, переосмислюючи, як наші клієнти можуть відкривати світ CUPRA.»

Як це працює у CUPRA Garage?

У дилерській мережі CUPRA вже встановлено понад 400 гарнітур Meta Quest 3. Клієнти можуть налаштовувати свої моделі CUPRA Tavascan і Terramar у віртуальному просторі, змінюючи колір кузова, диски, зазираючи всередину авто та навіть "сідаючи" в нього — при цьому зберігаючи контакт з реальною обстановкою навколо.

У межах цього віртуального досвіду також доступна VR-гра у падел — ще один спосіб зміцнити зв'язок бренду з цим динамічним видом спорту.

CUPRA на висоті 10 000 метрів

Протягом чотирьох місяців обрані рейси Lufthansa будуть платформою для унікального тестування віртуального досвіду від CUPRA. Пасажири бізнес-класу зможуть конфігурувати CUPRA Tavascan прямо зі своїх крісел, знайомитись з дизайном інтер’єру та екстер’єру, а також поринути у віртуальну подорож вулицями Барселони, відвідати віртуальний CUPRA Garage та побачити VR-показ Design Obsession з аватарами-моделями.

Бастіан Шютц, Meta:
«Співпраця з брендами на кшталт CUPRA дозволяє нам перетворити бортові розваги на справжню подорож, відкриваючи нові способи взаємодії з клієнтом.»

CUPRA — завжди попереду

Від Primavera Sound і IAA у Мюнхені до Sitges Film Festival, Formula E у Берліні та CASA SEAT у Барселоні — CUPRA послідовно розширює горизонти цифрового досвіду. Навіть гравці першої команди FC Barcelona під час спеціального заходу на треку Террамар тестували всі моделі CUPRA у VR-окулярах, конфігуруючи свої авто у змішаній реальності.

Завдяки таким інноваціям, кожен член спільноти CUPRA отримує ще більше захоплюючих та емоційно насичених способів познайомитися з брендом.

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.